dilluns, 14 de setembre del 2009

No te n'aniràs a dormir...

...sense saber una cosa més. O això diu la dita. Pot ser que molts de vosaltres em conegueu dels meus altres blocs, que són Cementiri de Pneumàtics (de còmics i entreteniment en general) i 3 Botons i Start (de videojocs). Doncs bé, m'agrada escriure sobre les coses que em criden l'atenció i avui se m'ha acudit crear aquest bloc, la periodicitat del qual no goso aventurar, sobre qüestions que em piquen la curiositat i em fan buscar-ne informació, que compartiré amb vosaltres.


Espero poder començar avui mateix, d'aquí a unes hores, amb un tema que ja tinc pensat i que avançaré amb les paraules següents: serà sobre l'estranya història d'un dels àrbitres més famosos de la història del futbol espanyol. Què us sembla? Ja aviso que els temes seran d'allò més diversos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada